Webdesign

De site van mode ontwerper Alexandra Owen. Ik vind het erg mooi dat deze zo strak is gehouden.
 Daarnaast vind ik de afbeelding op de homepage ook erg origineel.

Duoh. Mooi aan deze site vind ik de eenvoud. Het heeft een wat kinderlijke uitstraling door het
grote lettertype en het felle kleurgebruik. Dit kleurgebruik vind ik mooi toegepast; het overheerst niet;
wordt nog redelijk  in evenwicht gebracht door de grijze kleur.

Gardener and Marks. Een website over interieur decoratie. Een homepage die het decoratie-gehalte op
deze site op een leuke manier laat zien. Ze hadden het nog meer toevoeging kunnen geven door
bijvoorbeeld de mogelijkheid te geven om op dingen in deze afbeelding te kunnen klikken of te laten bewegen. 

Plastical. Heel strak, heel licht en vooral heel erg basisch. Heel subtiel gebruik van de felle kleur roze. I like!

Saville's. Wederom strak en licht. Het blijkt inmiddels wel dat
mijn voorkeur uitgaat naar strak vormgegeven en lichte websites.

Snagly.  Zwart, wit, grijs en strakke lijnen. Wederom een mooie site. Leuk dat de vakjes hier fungeren als links.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beautifull prints

Illusie.

Carl Warner Photography.