Visual Design - herfst 2010


Deze collage heb ik gemaakt voor het vak 'Visual Design'. Het was de bedoeling dat je een collage maakte, waarin jijzelf, letters en dingen in voorkwamen die wat zeggen over jou als persoon. Ik heb in deze collage redelijk veel van mijn interesses kunnen plaatsen. Deze collage geeft dan ook wel een vrij duidelijk beeld van wie ik ben.


Voor het vak Visual Design moesten we buiten foto's maken
van alles waar jij een letter in zag. Vervolgens moesten we
letters verzamelen  in één bepaald thema en daar een woord
mee vormen die ook weer gelinkt was aan dit thema. Ik heb
 gekozen voor het thema speeltuin en daar het woord 'buitenspelen'
mee gevormd. Dit werkje heeft mij een 9 opgeleverd. *whooohh!!*











Bovenstaande foto's zijn het resultaat van een opdracht voor het vak Visual Design. Voor deze opdracht moest je foto's verzamelen, waarin een bepaalde emotie centraal stond. In de gekozen foto's moest je vervolgens een bepaalde kleurgloed toepassen, welke overeen zou stemmen met de emotie. Naast de kleur moest de emotie als tekst worden verwerkt in de foto. Hierbij moest uiteraard gelet worden op de stijl van het lettertype in combinatie met de emotie. Ik zelf vind ze aardig goed gelukt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beautifull prints

Illusie.

Carl Warner Photography.