Business cards

Een simpel visitekaartje. Rustig en strak gehouden. Een mooi effect gegeven door de tekst
in dit geheel ook wit te laten, maar leesbaar te maken door deze te laten opbollen.

Hierbij hetzelfde als het kaartje hierboven. Ik houd van neutraal, rustig en licht. 

Dit vind ik een mooi kaartje voor een grafisch ontwerper. Zijn of haar eventuele logo kan zo op een mooie manier worden verwerkt op één van de kanten van het visitekaartje. Dit kan natuurlijk niet met alles logo's, maar in het geval van dit logo is het mooi wanneer je er meerdere naast elkaar plaatst. Het gerekte lettertype wat op dit kaartje gebruikt is vind ik mooi. 

Een heel basic, rustig, 'lief' kaartje. Een donkere basis, zonder poespas met een de tekst in één opvallende kleur subtiel links onderaan in de hoek. In de rechterhoek onderaan is in dezelfde kleur het logo'tje geplaatst. Zulke subtiele toevoeging van één felle contrasterende kleur vind ik mooi.

In dit kaartje is een strak design toegepast. Er is een special effect toegepast in één van de letters van de naam. Wederom subtiel en zeker heel stijlvol. Het kleurgebruik zwart/wit oogt klassiek en netjes.

Dit is waarschijnlijk een visitekaartje van een kapper. Althans dat is het eerste wat mij te binnen schiet als ik dit logo zie. Ik vind het een leuk effect dat er een skyline wordt getoond, maar dat het tegelijkertijd ook lijkt op een kam. In ieder geval is het leuk aangepast op zowel de naam als hetgeen waarvoor het kaartje fungeert.

Bij het zien van dit visitekaartje is het al gelijk duidelijk dat dit een kaartje van een modeontwerper betreft. Ik vind paspoppen altijd een mooie vorm hebben. Vast vanwege de ronde vormen. 
Dit vind ik een erg mooi visitekaartje. Een beetje een vintage stijl, een wat oude look. De kleuren die gebruikt zijn, passen prima bij het eindbeeld dat is gecreëerd. Tevens vind ik dat het lettertype goed past bij de vintage-look. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beautifull prints

Illusie.

Carl Warner Photography.