Photography - Paris







Ik ben gek (ook wel verlíefd te noemen!) op de stad Parijs. Echt een geweldig mooie stad vind ik het, werkelijk alles heeft mooie details. Ik ben nu pas één keer in Parijs geweest en dat was niet eens voor lang en ook niet lang genoeg om de stad goed te kunnen verkennen, maar in die korte periode heeft de stad mij toch kunnen betoveren. Vanzelfsprekend vind ik dan ook dat er waanzinnig mooie foto's kunnen worden gemaakt van deze stad. Hierboven zijn hier dus een aantal van te zien. Op deze foto's draait het met name om de Eiffeltoren, welke in real life enorme indruk op mij heeft gemaakt. 

In de eerste foto van de Champs-Élysées vind ik dat alle kleuren goed tot hun recht komen. Leuk detail is ook het 'bewegende' effect van de auto's.

In de derde foto zijn ook de Franse lantaarnpalen te zien, welke ik ook erg mooi vind. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beautifull prints

Illusie.

Carl Warner Photography.