Interior design - Wall stickers, Zazous

Ik ben gek op een licht wit strak interieur met zilveren accenten. Gek op Parijs, dat ook.
Vandaar dat bovenstaande afbeelding mijn absolute voorkeur heeft in deze reeks.
Ik ben een meisje-meisje en dan houd ik natúúrlijk ook van de kleur roze en bloemetjes. Ik vind dat er in
eze afbeelding nog heel subtiel is omgegaan met de kleuren. Het is niet extreem girly zeg maar. Al had de
vloer niet roze gehoeven, maar voor de foto geeft dit een mooi effect; een prima toevoeging!

Deze foto is helemaal in stijl en alles hierin is op elkaar afgestemd. Dat alles
zó goed bij elkaar past vind ik in deze afbeelding zo mooi. Barok ten top!

Het zijn in deze afbeelding niet zo zeer de muurstickers die ik mooi vind, maar meer het interieur.
Licht, strak, met heel subtiel gebruik van frisse (afstekende) kleuren. Deze slaap kamer straalt
rust  uit en zou zomaar mijn slaapkamer kunnen zijn.

Wit, strak en licht met wederom gebruik van een subtiel kleurtje, ditmaal
in de bloemen. De muursticker past prima in dit geheel, heel subtiele en rustig.

Heel mooi, dat zwart en dat wit. De muursticker vind ik hier ontzettend leuk toegepast in de slaapkamer
boven het bed; het is als het ware een slapend gezicht. Het geeft een glamoureuze look, heel vrouwelijk.

De stijl in deze afbeelding vind ik ook erg mooi! Het geheel vormt een mooi plaatje. Al zou ik
dit geheel wel te druk vinden voor in mijn eigen huis. Zonder de muursticker en zonder de
barok-bekleding op de stoelen, zou dit wel zomaar mijn huis kunnen zijn.

Zazous heeft een groot aanbod aan muurstickers. Het is een mooie uitkomst om een 'saaie' wand op te fleuren met zo'n sticker. Hierboven heb ik de muurstickers geselecteerd welke ikzelf het mooiste vind. Onder elke afbeelding heb ik beschreven wat ik juist aan deze sticker/setting zo mooi vind 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Beautifull prints

Illusie.

Carl Warner Photography.